Rocky, James και Monica

μετά το Ινστιτούτο Benjamin Franklin…

Τα τελευταία μου βίντεο

Jessica Simpson Memoir – Ανοίξτε την κριτική βιβλίου
Ανασκόπηση του νέου βιβλίου της Jessica Simpson – Open Book. Ο τραγουδιστής και ο επιχειρηματίας διαρρέουν μυστικά και πίσω από τις σκηνές εκπλήσσουν όλα στα απομνημονεύματά της.

Ανασκόπηση του Audible Book – Η Jessica Simpson το διαβάζει! Επιπλέον, υπάρχουν τραγούδια μπόνους όταν παίρνετε την έκδοση ήχου!

Περισσότερα βίντεο

0 δευτερόλεπτα 6 λεπτών, 5 δευτερόλεπτα

Επόμενο
Athleta Running Shorts Review.mp4
08:21

Ζω
00:00
06:05

… κατευθυνθήκαμε στο Μουσείο Τέχνης της Φιλαδέλφειας.

Αυτή είναι η πρώτη μου φορά στη Φιλαδέλφεια, γι ‘αυτό ήταν καταπληκτικό να περπατάτε λίγο γύρω από αυτή την πόλη και να τα πάρετε όλα.

Ήταν ζεστό και όμορφο και πολλοί άνθρωποι απολάμβαναν τον καλό καιρό. Η ομάδα μας για τα πόδια αισθάνθηκε σαν ένα ταξίδι στο πεδίο – χρησιμοποιήστε το σύστημα φίλων!

Πήγαμε στο Μουσείο Τέχνης της Φιλαδέλφειας για να αναδημιουργήσουμε τη διάσημη βραχώδη σκηνή όπου τρέχει τα βήματα.

Γεγονός διασκέδασης: Δεν έχω δει ποτέ τον Rocky, αλλά όταν εκπαιδεύτηκα για τον μαραθώνιο μου, με έφτασε σε μεγάλο βαθμό για να με βοηθήσει να με παρακινήσει. Έτρεξε μαζί με το ποδήλατό του και συνεχίζει να μου λέει: “Είσαι ένας βράχος …” γιατί προφανώς τα αγόρια παρακινούν ο ένας τον άλλον με το να είσαι τρελός. Τέλος πάντων, ήθελα να δω την ταινία από τότε;

Το έκανα!

Στάθηκα επίσης στα βραχώδη βήματα. Έχω μεγάλα πόδια.

Οι απόψεις από τα βήματα του μουσείου ήταν επίσης καταπληκτικές;

Μετά από όλες τις εορταστικές εκδηλώσεις της ημέρας είχαμε λίγο χρόνο πριν το δείπνο. Ήμουν πεινασμένος και είχα μερικά σνακάρια…

Πήρα τυχαία αυτό το μπαρ στο GNC. Έχει 140 θερμίδες και 12 γραμμάρια πρωτεΐνης. Μου αρέσουν αυτά τα στατιστικά στοιχεία, αλλά δεν μου αρέσει ο κατάλογος των συστατικών. Δεν μπορείτε να κερδίσετε όλους.

Στη συνέχεια, ήρθε η ώρα για δείπνο στο James.

Λατρεύω το χρώμα και το σχεδιασμό του σημείου και της πόρτας τους.

Το εστιατόριο ήταν μικρό και διακοσμημένο με μια funky, αλλά μοντέρνα αίσθηση.

Λατρεύω τους τοίχους και τα κεριά από τούβλα στη φωτιά;

Μου άρεσε ένα ποτήρι τριαντάφυλλο ενώ περιμέναμε το τραπέζι μας.

Ας πούμε ότι έπινα περισσότερο κρασί τις τελευταίες δύο ημέρες, τότε έπινα τους τελευταίους 2 μήνες.

Ο Τζέιμς είχε ένα μενού προ-προγραμματισμένο για εμάς. Είχαμε δύο επιλογές για κάθε ένα από τα τέσσερα μαθήματα.

Πρέπει να μάθω πώς να μειώσω το ψωμί. Είμαι φιλάθλημα.

Ξεκίνησα με τη σαλάτα. Σίγουρα δεν αισθάνομαι ότι έχω φάει αρκετά λαχανικά αυτό το Σαββατοκύριακο.

Για το δεύτερο μάθημα διέταξα τα gnocchi. Στην πραγματικότητα, νομίζω ότι όλοι διέταξαν τα gnocchi.

Και ήταν εκπληκτικό. Αυτό το πιάτο ήταν σίγουρα το επίκεντρο του γεύματος. Μακάρι να είχα μαγικά λόγια για να περιγράψω πόσο καλό ήταν, αλλά απλά με εμπιστευθείτε ότι ένα τραπέζι γεμάτο από bloggers τροφίμων έτρεχε για αυτό!

Έχω παραγγείλει το ριζότο για την είσοδό μου, παρόλο που δεν μου αρέσει το ριζότο. Το πιάτο σολομού ακούγεται πολύ σπάνιο για το γούστο μου (η σερβιτόρα το περιέγραψε ως παρόμοιο με το σούσι) και η άλλη επιλογή ήταν κοτόπουλο. Αυτό ήταν εντάξει, αλλά λίγο στην αλμυρή πλευρά (και αυτό είναι τρελό για μένα να πω).

Το επιδόρπιο ήταν ένα μους εσπρέσο σερβίρεται με πορτοκάλια. Ήταν πολύ καλό, αλλά προτιμώ όλα τα επιδόρπια να περιλαμβάνουν σοκολάτα;

Το δείπνο ήταν πάνω από δύο ώρες επειδή χρειάστηκε τόσο πολύς χρόνος μεταξύ των μαθημάτων. Αλλά, αυτό μας έδωσε μια καταπληκτική ευκαιρία να μιλήσουμε. Γνώρισα τόσους πολλούς έξυπνους και επιτυχημένους συγγραφείς/bloggers αυτό το Σαββατοκύριακο. Ήταν τέλεια!

Οι bloggers:

Tanya από την IATEAPIE

Maridel από ζωτικό χυμό

Jenna από το Eat, Live, Run

Christine από αθλητή χωρίς κρέας

Anne-Marie από

Tina από καρότα και κέικ

Άννα από Fannetasticfood

Jenna από το Eat ακριβώς γύρω από το Σικάγο

Υπέροχο να κάνω παρέα μαζί σας;

Είμαι πολύ περήφανος για τον εαυτό μου για το χτύπημα του γυμναστηρίου σήμερα το πρωί, παρά το γεγονός ότι έμεινα αργά χθες το βράδυ. Δεν ήταν εύκολο να ξυπνήσω, αλλά ήξερα ότι θα καθόμουν σε αεροπλάνο όλη την ημέρα και δεν ήθελα να πάρω antsy.

Συνήθως παίρνω τις Κυριακές ως μια μέρα “ανάπαυσης”, οπότε περπάτησα στον διάδρομο με κλίση για 40 λεπτά και τεντώσαμε λίγο.

Τότε ήρθε η ώρα να το συσκευάσετε και να κατευθυνθείτε νότια στη Φλόριντα;

Ήμουν λυπημένος που έφυγα από το ξενοδοχείο. Μείναμε στο Palomar. Ήταν πολύ ωραίο και η υπηρεσία εδώ ήταν μερικά από τα καλύτερα που είχα ποτέ σε ένα ξενοδοχείο! Το προσωπικό ήταν εξαιρετικά προσεκτικό και εξυπηρετικό.

Δούλεψε καταπληκτικό ότι η Τίνα και η Τζένα πετούσαν ταυτόχρονα και η αεροπορική εταιρεία όπως ήμουν έτσι μοιραστήκαμε μια καμπίνα στο αεροδρόμιο.

Μόλις περάσαμε την ασφάλεια, βρισκόμασταν σε μια αποστολή να βρούμε βρώμη. Σχεδόν φρικάρουμε όταν ακούσαμε ότι δεν υπήρχαν Starbucks στο αεροδρόμιο Philly, αλλά ευτυχώς ο πόνος του Au Bon έχει πλιγούρι βρώμης. Σκορ!

Πήρα βρώμη με σταφίδες και μπανάνα και το αναμίξαμε με ένα πακέτο αμυγδάλου. Έχω σημειώσει τελείως και το βρήκα πρόσφατα στο χαμηλό κόστος! Είναι εκπληκτικά για ταξίδια;

Τώρα είμαι σε αεροπλάνο στο δρόμο μου στο Fort Myers, FL. Θα περάσω λίγες μέρες με την οικογένεια του Ben σε ένα μερίδιο και στη συνέχεια είναι πίσω στο MD για λίγες εβδομάδες πριν μετακομίσω στο σπίτι στο CA. Πόσο τρελή είναι η ζωή μου τώρα;!

Παρά την τρελότητα, είμαι πολύ χαρούμενος, πολύ τυχερός και πολύ ευγνώμων;

Θα σε δω σε λίγο!

Στείλτε μου το βιβλίο εργασίας

Αποθηκεύσετε

Το να μοιράζεσαι σημαίνει ότι νοιάζεσαι!Μερίδιο